Jaha ja..

Grejerna som jag hade i blev inte så större skillnad? Jag hade nog för höga förväntningar hehe. 
Ligger i sängen nu. Ska ju jobba imorgon. Börjar kl. 9 och jobbar till 16/17. Kommer nog jobba över. Men det gör inte mig något! Skönt med lite extra cash! : )
Och mamma är ledig imorgon så vi har bestämt att vi ska mötas upp och ta en fika. MYS! : D Ska bli kul o få presentera lilla J för mamsi hihi!

Får se vad som händer imorgon efter jobbet.. Helgen blir nog lugn då jag går på min första arbetsvecka på måndag. Ska som sagt jobba på äldreboendet Hagaborg. Är lite pirrig och nervös. Men det ska nog gå bra?!

Nu ska jag sova, behöver min skönhetssömn, höhö..

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-14 @ 14:07:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0