blue steel.

Sjukt seg dag..
Vaknade vid elva någon gång. Sen dess har jag inte gjort någonting. Eller JO. Just ja, städade ju mitt rum för sjutton gubbar! Haha. Plockade lite, torkade golvet och så. Och imorgon tar jag resten hehe..

Nu är pengar överförda så snart får jag hem min jacka!!!
Åh, den är så fin.
Skulle vilja matcha den med en virkad klänning under, brunt/tan flätat skärp och typ.. converse? till.
SÅ GALET SNYGGT.

Ungefäääär något sånthär? : ) som snygga angelica..

FINT VA?!

Just nu ligger jag i soffan med mamma och pappa och ser på film. Blue steel. Ska nog ner och lägga mig snart. Eller stanna upp lite? Hm, får se vad jag gör. Haha : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0