20110720

Herre min gud, helt crazy..
Jobbet gick bra idag! Men det är ändå lite segt så dagarna känns ganska så långa. Men det finns mer o mer saker att göra så det är bara bra! Men herregud, vet ni?!?! Idag när jag satt på spårvagnen hem så blunda jag lite (tur att jag hade solglasögon på, HAHA!!) och sen kände jag ba hur jag nicka till.. HAHAHAH heeeeerregud! Så pinsamt. Och det värsta är att det inte hände en gång utan ett x antal gånger, hahah..

När jag kom hem så somna jag ett tag. Sov två-två½ timmar. BEHÖVLIGT! 
Grilla med familjen och satt ute och åt. Väldigt trevligt. Älskar min familj!
De hade laddat upp med lite chipps och dipp också så det satt vi o mumsa på! Hihi. Nu ska jag sätta på en snabb tvätt och sedan lägga mig i ett bad. Sen blir det bums säng. Upp kl 06:00 imorgon igen då, kill me...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0