håld den tänd, låt oss gå i eld.

Hejhejhej.
Jag och mamma tog en promenad till mormorgull. Fikade och hade lite girlytime.
Älskar min mamma och mormor, dom är verkligen världsbäst!!! <3
Känns skönt att jag tog tag i mig själv och städade rummet. Speciellt skrivbordet. Såg inte så bra ut, typ inga fria ytor! haha. Och sen imorgon ska jag skura golven. Fan vad duktig jag är!

Ikväll kommer stina hit, skönt. Vi ska bara ta det lugnt. Chilla lite. Kanske se någon film? Vi sitter nog uppe ett tag. Nördar datorn..! Så, så ser min kväll ut! Mys. Känner mig inte depp längre. Ni tjejer vet vad jag snackar om. Ena sekunden kan man bara känna att hela världen rasar ihop, och sen är det bra? hah konstigt...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0