Underbar fredag.

Måste ba få skriva.. Jag älskar min familj och är så lycklig över att jag har dom bästa föräldrarna i världen. Dom gör allt för mig, ni är världsbäst!! ♥

Imorgon så blir det att ställa klockan! För det är nämligen så att jag och josefine ska ta en riktig långis igen imorgon som vi gjorde häromdagen! Väldigt skönt! Så himla roligt att vi ses så ofta nu, me love! Vi kom fram till det att troligen kommer torsdagar bli våran promenaddag då vi slutar ungefär samtidigt! hahah.

Hon och lilltjejen kommer här runt tio. Hon sa det att hon ville sova ut, så vid tio! HAHA jag ba jappp ställer jag klockan för att komma upp! Annars vaknar inte jag fören vid 12.. ja säkert halv ett! Men det blir bra, då kommer jag nog vara hemma vid 11-11:30 och då är det bara att sätta igång med att städa rummet, hjälpa mamma, duscha o fixa sig osv..!

Så det blir nog så bra så! Ska springa in till karin imorgon och tigga till mig några batterier om dom har! Våra är heelt slut och borta?! Ska försöka ta lite ''finare'' kort på dom då dom sitter bredvid varandra.. Men det är lättare sagt än gjort. Så mycket annat som är intressant när man är med syster! hehe...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0