slut på veckan..

Nu har jag och min älskade familj ätit tacos (noels tur att bestämma så självklart..!). Snart blir det att gå upp med chips och dipp och mysa ner sig i soffan framför Lets Dance. Känner mig på myshumör så passar mig perfekt. Känner mig förkyld och lite hängig. Har haft väldigt ont i huvudet som sagt hela dagen! Så himla skönt och komma hem till familjen och relaxa!

Jag och noel satte på Tarzan förut. Ja ni.. Börjar att gråta första scenen. Hahah.. Noel sa det ''Men jossan, det är ju sorgligt, men sååå sorgligt är det ju inte??'' HAHA! Men jag kan verkligen inte rå för det?! Känslorna bara blossar upp inom mig, blir så himla rörd. När jag såg den på bio första gången, då var jag fem ½ år. Och jag grät hela vägen hem tills mamma stoppade om mig i sängen. Hahah... 

MINA SKOR SATT PERFEKT!!!!
Ohh, fan vad dom är snygga!! Och dom är 13 cm höga, men känns veeerkligen inte som det!! Väldigt bekväma! Så det blir perfekt till party och till våren! Ihh, så glad! Mamma blev lite smått kär hon också så snäll som jag är så kommer hon få låna dom! hihi!

Nu ska jag allt upp och mysa till det. Inatt ska jag vara uppe och titta på mina disneyfilmer! jag vet att jag är världens nerd. Men jag är ju allt en gullig nerd! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0