självklart ska det hända mig.

Lång och jobbig dag..... När vi kom fram till ungdomsmotagningen så ringde hon precis när vi var utanför dörren och sa det att dom hade ingen bla bla (kommer inte ihåg vad det heter) så dom kunde inte göra något. Men vi skulle upp och prata ändå. Envis som jag är så fixar det sig och vi får åka till sjukhuset istället!

Det är nämligen så att jag tog ut min p-stav. Känner konstant godis sug och typ hungrig hela tiden? Satte dit den i mars så den har ju ändå varit ett tag utan att det blev bättre.. Så now it's gone!

Mamma håller på och fixar hemmagjorda hamburgare! MUMMA. Känner mig sjukt seg och trött. Ska ta o duscha sen och ba lägga mig o slappa... Skola imorgon! Wohooo, not...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0