Sängen är allt bra när man är sjuk.

Ligger nerbäddad i sängen med ebba nu. Hon är så kelig. Egentligen så skulle vi åkt till josefine och elsa idag för lite fika och bus (tjejerna fyller ju år!!!). Men neej neej. Var ju tvungen att bli sjuk! Och egentligen egentligen så skulle vi ju haft ''kalaset'' här, fast mamma blev ju sjuk. Så jävla typiskt..

Men imorse när vi vakna så gick jag upp med presenterna till ebba. Och hon fick som en ''kamp''leksak! Och det roligaste va att hon vifta på svansen hela tiden och va jätte nyfiken, som om hon förstod. Hela dagen har hon lekt med leksaken, det är som två korvar som sitter på ett snöre, och så kampar vi lite! Det är en tuff brud det där!

Jag hoppas att jag blir frisk snart!! Inte alls roligt att vara sjuk!!! : (

Fast jag har sovit väldigt mycket idag så är jag trött. Ska kolla på Keeping up with the Kardashians nu och sen sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0