promenad i härligt väder.

Skolan var segt som vanligt. Inget speciellt hände.. När jag kom hem så var det bara att byta om och så kom josefine med elsa!! Väldigt roligt! Skrev jag att jag skulle träffa henne idag? Iallafall så kom hon hit och vi har ju sån stor skog så vi tog en riktig sväng om! Var ute över en timme!! Sjukt skönt. Vi mötte upp mormor också så det blev en helt gäng med hundar, UNDERBART!!

Så som sagt, det blev en väldig långis så ebba är heeelt slut nu. Gud vad dom lekte. Så himla kul att man kan ta sånna här svängar! I love it. Nu sitter jag i fotöljen med ebba och bara myser. Hon är helt slut så hon vill bara kura ihop sig och sova, mitt lilla hjärta ♥


whatta cutiepie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0