NEW YEAR, NEW FRIENDS.

Nu ska jag ta o lägga mig. Ska upp skapligt imorgon. För idag när jag gick upp (vid ett, hehe) då var vädret sååå fint. Ville verkligen ut o gå på en riktig långis med ebba och molly, men kunde ju inte eftersom vi skulle iväg! Det var länge se nu.. Men i allafall, mormor sa det att vädret imorgon skulle bli som idag! Och eftersom jag är ensam hemma, mamma och pappa börjar jobba och liam och noel ska till skolan, så vill inte jag vara ensam hemma! 

Så jag och mormor ska mötas upp och ta en rejäl långpromenad i skogen! Där ska det tydligen inte vara lika halt? Världens isbana ute nu ju! Usch... Så vi ska väl chilla, luncha, se på film och bara vara! Älskade mormor! <3
Ordet mormor låter så himla gammalt. Då tänker jag typ på en tant med kort vitt krullhår och världens rynkor liksom. Men min mormor är allt annat än det! Hon är så ung och fräsch av sig, utan att överdriva!
Min mormor, hon är bäst hon!


XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0