ljuvahem!

Är äntligen hemma. Jag och emelie stannade kvar efter skolan och satte oss i biblioteket och pluggade! DUKTIGA TJEJOR! Vi hade ingen svenska idag, han var på konferans (?) så då fick vi en uppgift som skulle vara klar nästa måndag. Och jag och emelie började redan idag!! Some creed här TACK!?

Och så jävla skönt, samhälls inlämningen kan vara inlämnad imorgon vilken tid som bara innan 00!! Så jävla skönt. Då har jag tid efter skolan imorgon också o skriva lite. Slipper jag stressa ihjäl mig idag heh..

Är som vanligt sjukt trött och seg efter skolan.. Vet inte om jag ska ta mig en powernap? Eller bara titta på tv.. Ska iallafall ta det vääääldigt lugnt tills pappa kommer hem då han och jag ska forsätta med samhällen, bästa pappa ♥

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0