kära disneyfilmer.

Nu känner jag mig så himla glad. Jävligt skönt att jag har skickat in samhällen och analysen känns riktigt bra! Så hoppas bara att ulla också tycker det!!

Jag vet inte om jag ska locka håret..? Trippellocka hade jag tänkt. Ska sätta på en tvätt med kläder också. På en kvick så det går snabbt!

Jag laddar ner Tarzan och Lejonkungen. Sånna jävla bra filmer. ÄLSKAR dom! Jag är världens mes, gråter varje gång till lejonkungen.. Eller gråter nog till alla disneyfilmer?! Det är något speciellt med dom.. Men värst är ju när simba hittar mufasa död. Och han ropar på hjälp. Usch.. Mitt hjärta går i krasch.

Men jag har faktiskt alltid varit känslig. Jag är en känslig tjej! När jag var tre år och mamma satte på Mickey & Molle filmen åt mig, så grät jag när tanten lämnade Mickey i skogen! hahah. Så tänk er, redan då!


SIMBAAAA, ALLAAAASOEMBIJANALAAAA!

Äe, nu ska jag ta och locka håret och sätta på en snabbtvätt!

P.S mitt te blev klooockrent!!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0