IPREN! ♥

Tack gode gud att det finns medicin! Jag mår verkligen inte alls bra. Hatar att vara sjuk!!
Förut på förmiddagen mådde jag bättre, då jag tagit ipren fyra inatt haha. Så gick o la mig förut och sov. Vaknade med feber. Usch... Hade så ont i kroppen. Orkade ingenting. Och mamma är ju också sjuk så hon kan ju inte ta hand om mig, haha. Och självklart var tabletterna där uppe. Men hon kom ner med dom, min mami ♥

Känner mig liiite bättre nu. Tog en tablett för ett tag sen. Febern har nog gått ner lite, känner mig inte lika varm. Men ont i kropp och huvud har jag allt..

Pappa är o handlar hem lite glass och annat som behövs när man är sjuk. Ska titta på film sen och bara ta det lugnt. Min bästa ebba är så jävla söt. Jag ligger i min säng helt död och hon kommer och pussar på mig i ansiktet och ska gosa. Min allra bästa!

Hoppas ni har det bra! Ta hand om er... : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0