i wanna bong bang bang with your body.

Hejsan! : )
Kom nyss innanför dörren. Jag var och följde stina till bussen. Vi hade det mysigt som vanligt, bäst är du! <3
Ikväll ska jag bara vara hemma. Mamma o pappa ska göra Plankstek, hur gott?!?! Mumms!
Idag börjar ju ''Let's Dance'' också. Blir nog att titta på det och sen sitta uppe vid datorn!

Stina hjälpte mig igår och laddade ner ett pogram, GIMP 2. Med det kan man fixa bilder och så med det, kan göra headers också! Så nu måste jag bara ta en riktig snygg bild som jag kan ha! Men det blir nog till våren, vill ta massor med bilder ute då.. Så ni får stå ut med att det bara är tråkigt o vitt nu! ; )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0