i wanna be a billionaire so fuckin' bad

Ohh, just nu känner jag för att flytta hemmifrån. Inte för att komma ifrån familjen eller så, utan att få inreda sitt egna hem. Har värsta planerna ha ha. Jag skulle vilja flytta till en tvåa, vill ha ett eget sovrum liksom. Det är ju absolut inte dags att flytta än, men det är ju inte lång tid kvar heller?!

Tittar runt på rusta och ikea o tittar på möbler och tapeter och så! Gud vad roligt det ska bli.. Gäller ju att jobba arslet av sig för att kunna köpa allt fint man vill ha också. Och tänk att ta hand om sig själv?! Räkningar måste in, handla mat, jobba.. Jadu, är nog lite skraj.. Men jag vet att jag klarar det!!

Ligger fortfarande i soffan o degar.. Ska snart ner o tvätta mina sängkläder, så underbart att sova med nytvättade lakan! Ska även ta ett bad så jag slipper göra det imorgon. Börjar vid tio över åtta, jobbigt att gå upp typ en extra halvtimme bara för det. Kan jag lika gärna göra det ikväll och sova den halvtimmen, tihi! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0