hem ljuva hem.

Nu är jag hemma. Fy fan, skolan var verkligen en plåga med alla trappor! usch.. Det var vanliga lektioner.. Fick reda på att jag fick VG på en inlämning om EU som vi gjort innan lovet, så det var roligt att få höra! : D
På lunchrasten gick jag och emelie ner till kära donken och åt där. Vi trodde att det skulle bli någon äckelpäckel korvgryta, men nej nej. Dom har bytt dagarna tydligen så idag var det fisk, kallsås och potatis, det som är så jävla gotttt!! Men jag överlevde det liksom..

Men nu är jag hemma och det känns så jävla skönt. När jag kom hem så fanns det färdiglagade pannkakor, det satt inte helt fel! Ska ta det lugnt nu. Heh. Kolla lite på tv och andas lite. Sen när pappa kommer ska jag sätta igång med samhällsinlämningen. Vi jobbar som sagt med brott och straff, och det är ju far min specialare på eftersom han jobbar inom kriminalvården! hihi.

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0