godmorgon godmoooorgon!

Just nu sitter jag vid köksbordet med ebba i mitt knä. Överallt ska hon vara med, så kelsjuk hela tiden! haha Sov riktigt gott inatt. Väldigt skönt att få sova ut. Jag har inte riktigt vant mig än att gå upp så tidigt. Att sova till halv ett idag gjorde väl inte saken bättre, men skönt var det iallafall! hahah.

Idag föstår ni är det städdag här hemma! Känner mig inte riktigt hundra så ska ta det lugnt. Så då passar det ju perfekt att ta tag i mitt rum?! hehe.. För att mamma fyller år nästa helg, 40 ÅR! herregud vad gammalt det låter... HAHA
just kidding, love you! ♥
Så då iallafall ska hon ha lite folk här som minglar runt. Och då istället för att stressa ihjäl nästa helg tar vi tag i det nu!

När städningen är klar ska jag nog ut med ebba&molly. Ska gå en ordentlig långpromenad. Skönt att få komma ut lite! Det blir nog bra det här... : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0