det känns inte alls bra.

Är sjukt seg o bläää.
Vaknade vid halv ett. Tog på mig och gick ut med hundarna direkt. Fan vad dom dampa loss. Underbart.
Gulliga liam (fattar inte att jag just skrev så, men det är bara för tillfället, OK?!) dammsög hallen och plockade upp där medans jag var ute, TACK!

Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum. Det lät ju fräscht.. Men skulle behöva dammsuga och torka golven, så man har storstädat lite. Och sen fixa till skrivbordet som jag stökat ner igen.. *suck* 
Jätte intressant liv?! eller inte... Är inne i en typ depperiod! Inte roligt.. Så nu vet ni det liksom!

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta tyck synd om dig själv!?

2011-01-04 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0