vilken härlig dag!

På förmiddagen kom jag hem från stina. Sååå segt. Man blir verkligen jätte seg av att bara vara HAHA. Stina följde med mig hem, vi tittade på tv och ba tog det lugnt. Sen åkte hon iväg på basketmatch!
Jag tog det ba lugnt ett tag.. Sen mötte jag och mormor upp varandra, ville ta vara på det underbara vädret! Så vi tog en långis på ca en timme. Och nu är jag hemma! : )

Ska ta tummen ur röven och städa rummet, bläääääh... Efter det ska jag bada och har tänkt att pilla lite med naglarna! Göra något snyggt mönster. Oh, måste säga det, ser INTE fram emot att städa. Är så trött o seg! : (

Helgen med stina var jätte skön! Vi gjorde verkligen ingenting. Vi var ensamna för stefan och anna skulle på spa. Maja var hos moster lotta och totte hos någon kompis. Så vi var där för att ta hand om hästarna och hundarna! Men förutom det tog vi det bara lugnt! Väldigt skönt. Underbart att spendera en hel helg med kussen, det händer inte allt för ofta!!! ♥

Aeeeee... Nu ska jag börja med rummet. Sen tänkte jag lägga upp lite bilder. Tog med mig kameran på långisen. Fick en hel del bra bilder (vad det såg ut som på kameran iaf, hehe!).
NU: städa rummet................

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0