vilken dag...

Förlåt för noll uppdatering under dagen men har inte varit på humör. Jag och mormor åkte iväg, vi åkte till ingelsta och kolla runt. Hon köpte dammsugare och jag ett koppel till ebbisen. Och sen säger hon ''är det hem vi ska nu?'' jag ba ''men vi skulle ju till HC??''. Jag övertalade henne så vi åkte till hageby ändå. Och hon satt och vänta i bilen. Jag går in då, skulle skrapa av skorna. Jo men visst. Jag snubblar på mattan och ramlar pladask ner. Jag kände för att dö dö dö. Sjunka genom jorden aa ni vet.. Jag ställer mig upp och asgarvar istället. Så kommer det fram en liten dam o fråga hur det gick. Kände för o gråta men jag garva vidare o sa det att det gick så bra så.
Jag börjar gå och då kommer smärtan, så synd om mig va det!! : (

Aja, väl inne i affären hittar jag inte det jag åkt så jävla långt för.. GALEN! Men det var en jätte gullig tjej som jobbade, så hon beställde hem en sådan till mig och ska ringa när den är i affären. Love till dig pullan! Ha ha..
Så aa, va depp ett tag.. hihi. Men nu är det så bra så. Men skrapade faktiskt upp ena knä't! :''((

Tur att min älskade muppa kommer och ska slagga här. Det behövs. Hon muntrar alltid upp mig det mojjet. Min emelie, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0