underbara lördag.

Fy fan vad skönt det har varit att bara strosat runt. Inte alls gjort något speciellt! Det va roligt på busfabriken, satt och pratade med mamma och karin hela tiden. Gud så trött jag känner mig, ser veeeerkligen fram emot att lägga mig hihi. 

Me and ma familia har precis ätit hemma gjord hamburgaretallrik, väldigt gott! Ska väl gå upp och hålla dom andra sällskap, titta på tv och äta godis höhö.

HAR JU LOV NU OCKSÅ!!! Fan vad skönt utan skola en hel vecka. Men som sagt, det går alldeles för fort! Men ser fram emot veckan, ska ju jobba då! Vara barnvakt åt lilltjejen! : ) Ska bli väldigt kul. Plus att det klirrar till i kassan också! Det sitter väldigt fint. Och det bästa är att jag inte ens ser det som jobb (missförstå mig inte, klart det är ett jobb, men aa you get it!) för jag äääälskar ju att vara med barn! Och hon är bara 11 månader och världens sötaste!
Ska bli så himla roligt! : D

Ska väl titta på Melodifestivalen senare.. Tycker inte det är speciellt roligt egentligen. Kanske sätter på en film istället. Sådant som märks! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0