tråkig blogg.

Känns som om jag bara gör onödiga inlägg? Eller liksom.. Tråkiga iallafall. Skorna visar jag imorgon. Är väldigt nöjd med dom. Dom kostade 499 kr och det va rea 199 kr. Men mamma fick medlemsrabbat så det var halva rea priset. Så jag betalade ynka 100 kr för dom. Och jag behövde verkligen nya skor. Skit snygga är dom. Happy for that.

Var och mötte mamma förut. Min älskade mamma ♥ Hon ska jobba imorgon vid åtta igen. Heeela dagen. Så hon ska och lägga sig. Jag som ville sitta uppe och mysa : ( Ska också göra mig iordning snart för bingen.

Känner för att åka ner på stan imorgon på förmiddagen. Och bara shoppa loss. Köpa allt som jag tycker är det minsta snyggt. Det vore något... Men ska nog åka ner och se om jag hittar något, skulle vara kul. Men får se när jag vaknar och hur jag känner då, haha.


KOLLA SÅ JÄVLA SNYGG!!!

Just nu känner jag mig så jävla ful. Och då kollar jag bland mina bilder och hittar dom här super fräscha sommarbilderna. Sådär ska jag se ut i sommar igen. Punkt och slut. Nu känner jag för o bli blond igen, nu nu nu. Trivs bäst i blondt. Det ska jag fixa till nästa månad. Och hoppas snön försvinner mer och mer nu. Den gör mig så jävla depp.
VILL VARA GLAD OCH SNYGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0