Segt.

Har plockat upp alla kläder från golvet och tagit ut stolarna. Ska sätta igång med o dammsuga och torka golven. JOBBIGT. Men tog en paus, hehe. Har käkat lite nesquik. Ha ha, yummie!

Ska städa på som en dåre så jag kan bada och sen slappa framför tvn. Det är ju älskade Solsidan idag! Perfekt avslut på en söndag! Ska göra mig en kopp te och smörgås och gotta mig med.
Sen efter det ska jag sätta mig med naglarna och sedan SOVA. Så skönt. Stina är ju inte blyg av sig så hon vräkte ut sig i sängen! HAHA. Ska tvätta lakarna o grejer så jag somnar ren och fräsch! hahah.. Det där lätt bra?

Ohhhh.. Nu måste jag fortsätta! : ( Vill inte...

Kommentarer
Postat av: Stina

alla säger att jag tar plats när jag sover.. men du är inte dålig på att ta upp stor plats du heller ska du veta ! :P <3

2011-02-13 @ 20:57:05
URL: http://stinaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0