sängen.

Nu ligger jag i min säng. Fan vad skönt. Ska sova ut imorgon. Sova sova sovaaa... 
Men på förmiddagen ska jag nog ta en tripp till HagebyCentrum med mormor. Kolla runt lite. Mys.

Ae, är så förbaskat trött. När jag stängt igen datorn kommer jag somna och sova som en stock. Gud så skönt. Hoppas jag drömmer något, HAHA. Jag drömmer aldrig. Eller det sägs ju att man drömmer varje natt... Men jag kommer iallafall inte ihåg ett smack! Sover djupt kanske? När jag väl drömmer så är jag oftast hos kompisar eller sover borta. Hm.. Men vill drömma, det är så kul. Oftast, haha...

Nu ska jag stänga igen dumburken och dejta john blund. Johnny boy, here i come!!!

GODNATT&SOVGOTT! ♥

Kommentarer
Postat av: .

JOHNNY BOY! Wormtrain!

2011-02-24 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0