S A R A I S I K !

Den här tjejen är jag så förtjust i. Kärlek vid första ögonkastet. Första skoldagen när jag såg henne. Jag kände hur den flygande feta bebisen kom och dunka mig med en stor klubba i huvudet, jag blev störtkär. Vi pratade och så. Men vi var lite blyga och försiktiga. Sen började vi snacka ordentligt. Generös som hon är bjöd hon på kladdkaka. Mmm. Hon är så fin, och jag är så kär. Nu har vi gått i samma klass i snart ett år. Och vi har en relation som ingen annan har. 

Jag brukar stå utanför hennes balkong o sjunga ''saaaaaara, kom ut ikväll. jag väntar vid hörnet vid LIDL och Nettooooo''!! Då brukar hon slänga med sitt hår och kasta ut sin långa fläta från balkongen. Jag brukar klättra upp. Men måste vara tyst. Det är haaram att jag är uppe på rummet. Men sen brukar vi ha sällskap till LIDL och netto och sen går vi hem till mig och ser film och gosar med alla mina hundar, sara ääääälskar mina hundar. Right sara?!


LOVE TO YOU HONEY!!! ♥


Kommentarer
Postat av: S

Tack för kärleksbrevet. Men tyvärr mitt hjärta tillhör en annan......

2011-02-24 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0