me and my breakfast.

Nu är det ju världens vinterland ute! Kan inte låta bli att tycka att det är så himla fint.. Men fy faaaan vad jag är trött på snön och kylan nu! Vill ha sol, gräs och grus, haha..

Va ute med hundarna på en sväng. Det var kallt ute.. Lilla molly fick lite kramp i ena baktassen så hon gick inte på den. Men sen gick det bra, hon skutta vidare : )

Nu sitter jag här vid köksbordet och äter frukost. Te med två smörgåsar. Ska snart upp till toaletten and put some make up on för att sedan ta spårvagnen till jobbet idag igen! Jobbar 13:00 - 17:00 idag. Hårt pass med väldigt roligt, haha! : D

Nu måste jag skynda mig, tar ju typ.. över en halvtimme att bara åka spårvagn! Jag bor på den näst sista hållplatsen och jag ska upp till vidablick, den allra sista hållplatsen! haha. Så det tar ett tag..! : )

PEACE&LOVE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0