hemma efter jobb.

En väldigt bra dag på jobbet idag, hehe. Kom dit (vid ett) satte mig och tog en kopp te. Sedan lekte vi lite. Ju mer vi lekte ju tröttare blev hon, haha. Så vi tog på oss ordentligt och gick ut. Hon låg i vagnen såklart. När vi kommer runt hörnet så har hon slocknat. Men jag tog en liten sväng, va nog ute i tjugo min! 
När vi kommer in så sover ju hon. Jag tar smörgås och lägger mig i soffan och läser tidning. En välbehövlig paus!!! När hon vakna bytte jag blöja och sedan var det full rulle. Vi lekte massor!

En väldigt skön dag. Den gick snabbt och det var så roligt. Dom här två dagarna då jag har jobbat så har mamman varit hemma. Hon har varit på övervåningen och städat. Men imorgon ska jag vara helt själv med henne, från tio till fem. Men jag känner mig väldigt redo! Det kommer gå så bra så..! : )

Mamma ska snart börja med maten, spagetti och köttfärssås. MUMMA! Ska dega framför tvn nu. Så skönt att vara hemma, älskade hem : )

P&L! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0