har bestämt mig.


från ginatricot, vill haaa...

Det var väldigt roligt att träffa alla i klassen! Saknat er. Speciellt min emelie, hihi ♥  
Och hon övertalade mig att jag ska följa med på gymnasiefesten Dejavu. Hade jävligt roligt förra gången så det blir nog bara kanon! Tänkte köpa den här ovan och rocka loss i? Den finns i helsvart också men den där va lite roligare? Mina höga klackar till det MUMS!
Det var riktigt länge sen jag körde klackarna i taget. Ser verkligen fram emot det nu!!! Tack emelie! ♥

Är hemma från skolan nu. Mamma stackarn va hos doktorn idag då hon inte blivit bättre. Hon är sjuksriven till nästa måndag. Stackars mamsis!! 

Undra vad vi ska äta ikväll.. hehe... Mat mat mat.. Har nog inget med vettigt o skriva. Skriver senare i så fall!

XOXO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0