hah, träningen sket sig.

Pappa kom hem från jobbet. Åkte iväg till noels fotbollsträning. Kommer hem med pizza, yey. Han köper också hem chipps o dipp som vi ska ha till fotbollen! Sjukt gott. Såg en film förut, och då va det en tjej som åt chips och det knastrade så inåt helvete gott! Så blev sugen, ha ha.  

Så orkar faktiskt inte träna på maskinen idag. Men tog ju faktiskt en promenad förut, så lite har jag ju rört på mig HAHA. Ska köra ordentligt på lovet, hehe.

DEJAVU IMORGON!!! - fan vad jag ska släppa.
Det kommer bli klockrent. Vi kommer som sagt fixa oss här hemma, sen förfest och sedan dejavu. Jag följer sedan med emelie och sover hemma hos henne! MYS! Tur att hon har stor säng, ha ha. ÄR SÅ PARTY SUGEN!!! Fan vad jag ska dansa o ba ha så jävla roligt!!! : D

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0