en härlig måndag för en gångs skull.

Skönt att få sova ut en måndag! Gud vad det känns skönt med en vecka ledigt. Det behövs kan jag säga! Jag och maja har ätit frukost och jag kissade av hundarna förut. Det är ganska skönt ute faktiskt. Och vad passar inte då bättre än en långpromenad?? : D

Och för ovanlighetenskull så är det inte med josefine och elsa jag ska gå med, utan rebecka och hugo!! Det ska bli väldigt roligt! Ebba och hugo har inte träffat varandra, så det ska bli soännande och se hur det går! : ) Ska ta med mig kameran och hoppas på att kunna knäppa några fina bilder. 

Sen när jag kommer in ska jag veeeerkligen städa rummet. Liksom nu är det inte så farligt. Men ska slänga in sängkläderna i en tvätt och tvätta annat också eftersom jag ska jobba imorgon (!!!!!). Torka golven vill jag också göra och sen städa mitt skrivbord, hehe. Sen ska jag väl andas ett tag och sedan sätta mig med lite plugg. 
Det låter väl bra?? : )


Oh, dör ju en smula när jag ser första bilden. GER MIG VÅR! andra bilden är också väldig rolig. rebecka kände ba nu ska jag se så jävla snygg ut som möjligt. medans hugo ba ''jag tare chill''. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0