det är lugnt.

Jag provade byxdressen på gina idag som jag la upp i ett annat inlägg. Jag har kraftiga höfter, så det såg bara lustigt ut! Men jag kom på det att det finns en svart dress här hemma! Mamma köpte den i somras! Jag hade den på en fest.. Tänkte ha min ''kavaj'' till det (gjorde '' tecken för att det är ingen kavaj kavaj, mer typ... vet inte hur ja ska förklara! HAHA men typ som en kavaj!), och mina nya klackar såklart! SNYGGT!

Kommer bli väldigt svart, hehe. Men ska fokusera mer på make't och håret! Det blir nog bra det. Jag, emelie och lovisa ska antagligen fixa oss här hemma och sen dra vidare på förfest! NAJS. Är så jävla taggad, det ska bli så himla roligt att ba get loose! Fira in sportlovet! ; )

Ligger nerbäddad i sängen. Ska se något avsnitt av Kendra och sedan somna in. Att det kan vara så skönt o sova, mmmm.. Skola imorgon, men sen är det ju faktiskt fredag! Veckan har gått snabbt. Skönt med ett litet avbrott mitt i veckan. Samla sina krafter.. : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0