vilken härlig dag, tjalalalalaa..



Skolan rulla på ganska så snabbt. Hade bara tre lektioner. Min bästa mamma kom och hämtade mig sen i skolan för o skjutsa mig till jobbet. Hon är allt för bra hon! ♥
Jag kom dit vid två och gick in på lagret och började packa upp jeans. Och det var vad jag höll på med hela tiden till jag slutade vid halv sju. Haha. När jag packade upp kartong efter kartong så kändes det som om det aldrig skulle ta slut..

Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi begav oss iväg till ingelsta för o köpa skor till mig. 
Hittade ett par väldigt fort. Jätte fina. Så det var skönt att det gick så snabbt. Vi strosa runt o kolla lite och åkte sedan hem och köpte med oss kinamat! 
Och jag som inte hade ätit sen lunch var typ galet hungrig. Så det satt riktigt fint, haha. 

Ligger nu helt utslagen i soffan med lite huvudvärk faktiskt..
Ska bara samla kraft till o gå och tvätta bort smink och så och sedan på och lägga mig.
Känner mig helt slut.
Skola imorgon och sedan dags för jobb igen, på't igen ba...

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 5 vinnaren av dagens blogg :) Spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

2011-12-20 @ 21:17:09
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0