LYCKLIG CHEY!



ÅH!!!!
De ringde redan ikväll från jobbet, Lager157, och sa att jag FICK JOBBET!!!!!
Jag är helt jävla hyper nu. Så otroligt glad och tacksam.
Ska jobba imorgon 14-19. KALAS BRA. Fråga även om jag kunde jobba lördag 10-15.
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Så imorgon efter skolan, slutar 12:25. Så åker jag hem o fixar mig. Duschar o så. Sen ut till jobbet. Fatta vad nice. Och sen på kvällen så åker jag hem till den bästa o saknade josefine! Hon ska ha förfest hemma hos sig och ska sedan ut till Hugo med ett gäng brudar. Snorunge som jag är så åker jag hem tidigt, plus att jag ska jobba nu dagen efter!!!!

Kan inte beskriva min lycka just nu. Jag har ett jobb!?!?!
Och inte ett jävla tråkjobb. Utan i en KLÄDAFFÄR. Dör lite smått...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så kul för dig! Jobba inte ihjäl dig nu bara :) Puss, Mami <3

2011-12-15 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0