it's time for a fucking tattoo.


collage by me.
bilden med fåglarna på hittade jag på google.se och bilden med nacken har jag klistrat dit texten på.

Är så sugen på tattuering. Fyller ju 18 i sommar, inte lång tid kvar. Den i nacken vill jag verkligen ha. Det är en bit av texten i Beyoncés låt ''Ego'', det står ''I belive I was created for a special purpose''. Jag tycker den texten är väldigt fin och stark. Och jag tror att varje människa har en speciel mening här på jorden. 

Och bilden på fåglarna, är bara en ungefär sån som jag vill ha. Jag skulle vilja ha den på min vänstra underarm på insidan. Och sen fem fåglar, inte riktigt som på bilden. De ser ut som svanar, jag vill ha mer ''fågel-aktigt'' haha. Och de ska representera min familj. Pappa, mamma, jag, liam och noel. ♥

Så det är lite vad jag tänkt, men den i nacken känner jag for sure just nu. Får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: JOSI

sjukt snyggt! jag vill med, boka ihop?!?

2011-12-25 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0