Fjärde Advent.



Helt galet hur fort det går. SNART JULAFTON?! Hm, crazy..
Hade en liten adventsfika förut med mamma, pappa och noel. Trevligt. 
Tog inga kort som jag tänkt ehe. Men mammas lussebullar blev huuur goda som helst!

Nu sitter jag här i mitt nystädade rum (!!!). Snart har mina sängkläder tumlats klart och jag ska bädda rent. 
Måste tvätta lite kläder tills morgon dagen också. Skola, suck... Men inte många dagar kvar nu. Torsdag kl 08:30 så är det julavslutning. Sweet. 

Ska lägga mig i ett varmt bad medans kläderna tvättas. Känner mig så trött och frusen. Sen blir det o lägga sig o sova i bästa sängen.
Sounds good, right?

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Dagens blogg ny omgång :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-14.html

Va gärna med du också om du känner för det ;)

2011-12-18 @ 23:39:16
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0