fest i min säng.


Jag och ebba ligger nu i min säng. Nerbäddade och myser.
Jag har hörlurar i öronen och dunkar musik. Underbart. Blir väldigt partysugen. Har tagit det way too lugnt nu på helgerna. Kan vara skönt det med? Idag har jag myst med familjen. Vädret var ju piss så har inte kunnat göra så mycket känns det som.

Imorgon däremot åker vi upp till vånga. Min fina kusin stina fyller 18!!! Wow. Eller hon fyller egentligen på måndag men vi ska fira henne imorgon. Så kul! Lilla smurfen. Och sen den 9 tror jag det är så ska hon ha fest. Det ser jag verkligen fram emot. Minns knappt då jag parta med henne senast? Illa..

Är inne på fb och kollar runt på lite bloggar. Ska fortsätta med det tills jag tröttnar haha.
Uppdatering kommer imorgon! Åh. har verkligen saknat o blogga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0