what a day...



Vilken fin dag vi fick idag då! : )
Skönt med lite sol för en gångs skull. Min bror tyckte att det var hur kul som helst! Så det var roligt. Träffa honom på lunchen, han är så söt min lilla gullunge! : D hihi. 

Den här dagen hände det massor med olyckor! Haha. Barnen krockade med varandra och slog sig hur mycket som helst. Det var alltid någon på en aktivitet som slog sig. Stackarna! haha.
Men ändå en lugn dag, skönt! Imorgon så kommer vi ha något som kallas multikampen. Och då kommer vi få träffa våra coacher, det ska bli kul!

Nu ska jag försöka syselsätta mig så jag inte somnar haha. Det blir så svårt o somna ikväll då.. Somnade igår och vaknade vid nio, heh.. Så får det inte bli idag!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0