i vånga är dom många med i huvudet trånga.



Gud vad trevligt vi hade det igår!!!

Vi var hos kusinerna i Vånga. Alla kusiner var där förutom stina tönten. Hon var hos pojkvännen som vanligt.. Sjukt länge sen jag träffa den tösen! Men det var mysigt hur som! Vi åt kräftor först. AH som jag längtat! Åt inte några alls förra året. Vi åt de kräftorna mamma, pappa och noel varit och fiskat upp med de andra. Senare på kvällen så grillade vi. En helt fantastisk kväll! Vi åkte väl hem vid halv ett sen på natten. Kom hem och slockna direkt! Himla skönt.

Idag är det pissväder.
Ska bara vara inne och senare sätta på någon bra film. Städa rummet lite sen heh... Och sen tvätta lite kläder till imorgon. För då är det jobb igen. Åh så segt. Jag ska jobba enda fram till skolan börjar. ÅH. Skulle vilja haft en vecka ledig innan för och bara vila upp mig. Men jaja....

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0