En sån perfekt söndag!



Kunde inte ha fått ett bättre avslut på denna vecka!
Träffade som skrivet innan kusinvitamin stina! Saknat henne otroligt mycket!! Vi lunchade på PekingHouse och kika runt på stan. Jag fick med mig en ''Pippitröja'', kuvertväska och en superduper skön bh! Har shoppat en hel del nu när lönen rullat in heh.

När jag kom hem vid... Fem? Så började jag att städa mitt rum, STORSTÄDA! Herregud. När jag dammsugit och torkat golvet så tog jag en långis med ebbs och molls. Härligt! Skönt med en paus mellan allt städeri, haha. Och sedan gjorde jag klart allt. Tog till och med hand om skrivbordet. Det har jag skjutit på alldeles för länge. Herregud vad skit jag hade! 

Men nu har jag ett K L I N I S K T rum. Underbart! Man blir så himla glad när ens rum är fint? Konstigt. Mina sängkläder är i tumlaren så när den är klar ska jag bädda rent och sedan krypa ner. Skola imorgon, börjar 8:20. Men känns inte så farligt ändå! : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0