baby she's got it.



Det är redan torsdag. Fan vad snabbt det går!!
Nu rullar dagarna bara på när jag jobbar. Riktigt skönt! Första veckan kändes fyra veckor som en evighet haha. Och jag trivs så himla bra. Känns konstigt att det snart är slut. Hm...

Jag och min äldsta lillebror liam är ensamna hemma ikväll. De andra är och fiskar kräftor med kusinerna! Hade så gärna följt med men de kommer inte hem fören 23-00 och då kommer jag inte upp imorgon! haha. Jag hoppas på att de får upp mycket kräftor. Jag ÄLSKAR kräftor. Heh..
Liam var och handla pizza till oss förut och lite annat snacks. MYS. Men den ungen är ju ute och far nu så kommer få sitta här själv! HAHA. Vad dumt..

Jag vet att bloggen är sjukt tråkig men jobbet tar all min energi. Sen har jag inte så mycket roligt o skriva om? haha. Det kommer bli bättre sen till hösten när skolan sätter igång. Då har jag shoppat upp min lön (höh..) och ska slänga upp outfist varje dag! : D Det kommer bli bättre, promise...

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda, 17år och mamma till Lilly-Lee!

Hej där :)

Hittade just hit så jag tänkt lämna ett spår efter mig innan jag kikar vidare! Ha det så bra, kram!



Fina bilder här nere föresten!

2011-08-05 @ 11:08:45
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0