20110814



Hejsan allesammans! : )
Har inte blivit mycket bloggande här inte. Sorry! 
Men nu har jag jobbat klart på Hagaborg. Känns lite sorgligt HAHA. Kommer sakna dom mycket. Gud vad gulliga de var. I fredags så hade vi som en liten avslutning då det bjöds på smörgåstårta. Alla sommarvikarie och feriearbetare fick en liten present. En liten nyckelknippa (säger man så? hahah), min var ett hjärta! Hur gulligt som helst.

Men då när jag slutat mötte jag upp lilla kusinen min. Vi gick ner på stan och strosa runt lite. Kikade in i Style By Tyra för första gången. Riktigt fin affär! När min lön rullat in ska jag gå loss där inne haha. Sedan åkte jag och majsi hem till våran mormor (hennes farmor dårå hah) och blev bjudna på tre rätters. Hur mys som helst!!
Sedan såg vi en thriller, inte speciellt bra. Och hade tjejmys. Sen sov vi där också.

På lördagen blev det chill. Jag följde med majsan till tåget och sa hejdå. Måste ses snart igen gullis!
Sen åkte jag och mormor och kollade på noel när han spelade fotboll. Han gjorde flera mål, så dutti så! Sen blev det grill och film på kvällen! Idag så har jag bara chillat och laddat upp för jobb imorgon.

Ojoj, mycket text här. Har inga bilder och bjussa på men det ska bli bättre!
Hur har ni haft det mina fina läsare? : )

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Dom kommer från MQ :) ja absolut, det kan jag göra! ska försöka fixa det så fort som möjligt :)

2011-08-15 @ 10:13:30
URL: http://olivialinneas.blogg.se/
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-15 @ 19:05:55
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0