we can do it all night.

Hej på er alla! : )
Seg dag today, i know! Började med att jag försov mig så var tvungen och stressa ihjäl. Sen när jag väl åkt iväg på cykeln och kommit en bit. Ja men vad händer då? Jo, kedjahelvetet hoppar! KANON! Försöker fixa det själv och det gick ju åt helvete, blev ba jävligt smutsig om händerna. Sen kommer det förbi en sån otroligt trevlig farbror, för alla andra åkte ba förbi?!?! Men han hade sett mig från vägen haha. Så han hjälpte mig! Tack ännu en gång! (a)

Det gick jätte bra och passa j idag! Hon är en sån otroligt gullig och snäll liten tjej! Helt perfekt ♥
Fick lönen för igår och idag också, 1050 kr rikare! Plus studiebidraget då, så det blir ju en extra peng! Sjukt najs, det behövs!

Nu ligger jag i min säng och ska sova. Ska upp skapligt imorgon. Har inte sovit ut på flera dagar nu, buhu : ( Haha. Men sova kan man göra i graven. Right? Ska nämligen möta upp min älskade kusin för lite lunch och shopping! Helt perfekt. Saknar henne så otroligt mycket!!!!! ♥


blod är tjockare än vatten, du är bäst! ♥♥

Fan vad lovet gått fort. Vill INTE tillbaka till skolan. Mähäää!!! : (
Några dagar kvar, är ju lediga måndag också. Ska njuta till max!! Måste ta tag i rummet o lite plugg också, höhö. And i will!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0