utslagna.

Vilken skön promenad!
Tog en rejäl sväng med hundarna och mormor! Ebba och julia fick vääärldens DAMP i skogen! Haha, blev som galna och sprang och busade som två vildingar. Härligt för dom. Molly släppte till lite då och då och hängde på dom. Så nu ligger båda två är helt utslagna i soffan bredvid mig. Mina små änglar!! ♥

Som sagt idag blir det en lugn kväll. Laddar nog ner någon film och tittar på sen ikväll. Mysigt värre, höhö... Nu har jag tänkt att göra pappsen glad tills han kommer hem. Ska dammsuga lite i hallen och sådär. En sån underbar dotter jag är! Mihihi...

molly, ebba och jullis! från en gammal promenad, haha.

Kommentarer
Postat av: nonita

skönt med promenad!

2011-04-15 @ 16:25:11
URL: http://nonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0