Pollen?!?!

Mår jävligt dåligT....
Halsen och näsan känns helt igentäppta typ?! Och under veckan har jag kännt att det kliar i halsen, och det är SJUKT jobbigt. Min pappa är pollenallergiker så jag brås nog på honom, thanks dad! Heh...
Men pappa ska köpa med sig tabletter idag som jag ska prova och förhoppningsvis blir det bättre. Annars får jag åka upp till doktorn!
Men eftersom det finns pollen i familjen och jag blir typ mer eller mindre alltid såhär varje vår? Och det är helt ofarligt att ta tabletterna (även om man nu inte skulle ha det) så ska prova idag då!

Hoppas det blir bättre... HATAR att vara förkyld, usch.

Nu ska jag pinka av hundarna för att sedan slänga mig ner i soffan med täcke och hela kittet och titta på någon löjlig disneyfilm, mihi. ♥

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0