nu kikar solen fram.

Dagen börjar inte särskilt bra. Vaknade 8:13 för att vara exakt och skulle ha svenska prov 8:45 och det var viktigt att vara i tid! Haha, lyckat... Och jag bor i klockaretorpet och ska in till stan! Går på Degeer. Så det tar ju typ 15-20 min att cykla dit också! Men jag skyndade mig och lyckades komma dit vid tio i. Gjorde provet och läraren sa att det blir nog mer än G! Feels good.

Skolan flöt på som vanligt... Slutade tjugo över två. Cyklade hem och nu sitter jag i fotöljen med min älskade dator i knät, haha. Ska kirra något mellis snart. Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Kolla lite på italienskan. Känns ändå meningslöst. Fattar noll....

Imorgon är det en kort dag. SKÖNT. Tio över åtta har jag prov. Och sen natur och jag skulle haft idrott men den lektionen är inställd. Funderar på o skippa naturen och jobba hemma istället? Blir bättre då.. Aja, sånt som märks!

Nu är det mellis och tv som gäller! HEJDÅ!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0