känns som torsdag idag?!

Va ute med hundarna nyss. ALLA fyra. Jobbigt värre. Tog dom två och två så fick gå två promenader. Brr, det är kallt ute nu! Solen får ju gärna kika fram! hihi.

Det känns verkligen som torsdag idag. Och att det är fredag imorgon. Sjukt surt med den känslan!!!
Efter helgen så är det ju LOV. Så sjukt jävla lövely ska ni veta! Lovet är som vanligt redan uppbokat! Jag ska jobba, åka till linköping med lovisa och emelie, måste plugga ocksåååå. Och sen äta påskmat hos mormor och company. NAJSIGT.

Kan tala om nu att det inte blir något städ! Hahah... Är så jävla trött. Ska koppla av lite med tvn fixa något mellis. Efter maten ska jag sätta mig med svenskan. Jag ska kunna det där perfektooo!

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0