helt slut...

Godmorgon på er! haha ; )
Fy fan.. Vaknade för inte så länge sen. Är helt slut. Öm i fötterna och har lite ont i huvudet. Kroppen känns riktigt seg. Men man mår som man förtjänar brukar det ju heta haha!

Väntar på att det ska komma upp lite bilder på fb som jag kan nalla o lägga upp här! Det vill ni väl! ; )
Fy fan. Mådde skit förut. Men det blev bättre när jag fick i mig lite frukost. Hehe.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske plugga en anning om jag orkar. Det blir nog senare ikväll i såfall. Ligger i sängen just nu och pratar med kusinen min ♥ Saknad som fan är den människannnn!!!

Nu ska jag ba chilla vidare! Smell ya laaater!

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Stina

saknar dig med :)<3

2011-04-03 @ 17:44:39
URL: http://stinaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0