hellu you.

Kom precis in från en långis med ebbs och molls. SKÖNT. Då har dom fått vara ute på en långis idag. Mamma och pappa är borta på spa haha och noel ska sova hos mormor. Så jag och liam kommer vara ensamna. Eller han kommer vara ensam hemma, höhö. Jag ska ju parta! WOHOHOHOOHOO!!!! Taggad.. Nja, inte så värst nu faktiskt, haha. Men det kommer när jag står och sminkar mig! ; )

Blir samma härliga brud at last timeee, my lovisagurl. SÅ KUL! Vi ska förfesta med lite folk @ her boyfriends place! Och han har värsta högtalarna, kan inte bli bättre känner jag!!! 

Ska lägga mig i ett bad nu. Vet fortfarande inte hur jag ska ha håret?! HJÄLP! Hoppas jag får någon bra idé haha. Jag ska fixa mig själv här hemma och sen möta upp lovisa. Så ska se till att hinna med att ta lite kort!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0