F R E D A G !

Äntligen är det fredag hörre ni!
Fy fan. Är så sjukt trött. Undra om det är en bivärkning av pollen också? Hm..
Cyklade till skolan som vanligt och sen fråg Degeer Gymnasiet sprang/gick sjukt fort till Stadiumarea. På 23 minuter! Ahh.... Och sen TILLBAKA. Hej kondition! Inte... Fan vad det var jobbigt! 
Sen fixade jag mig och så och gick ner på stan och träffa Lovisa. Men hittade inget så ska ner imorgon igen! Hehe.

NU ska jag ut med ebbs and molls och sedan lägga mig och andas ett tag. Ikväll blir det mys hemma med familjen för att sedan köra ALL IN imorgon på självaste valborg! Man måste ju välkomna våren ordentligt hallå?! ; ) Kommer nog bli huuur trevligt som helst! 


mamma har varit o storhandlat så då hade hon köpt mini pizza som jag slängde in i ugnen! Sjukt hungrig, inte ätit något fören nu! Visst är jag söt?!?!?

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0