en ny människa.

Ah, så härligt!
Tog ett bad! Rakade och skrubbade hela kroppen! Len som en barnrumpa, hihi. Nu har jag smörjt in mig med b.u.s! Får se hur det blir, hehe.. Men orkar inte gå och känna mig så blek och ful. Så det får bli som det blir, det blir nog bättre andra gången jag smörjer in mig då, hehe. Men var väldigt noggran! Så hoppas på ett bra resultat..

Städade heela rumet! WOHO. Satte på världens tvätt också. Eller två olika.. Så det är bara att fylla på garderoben imorgon. Och så måste jag ta skrivbordet också, hehe. Alltid är det något.. Men det går snabbt!

Imorgon runt två - tre kommer mormor hit! Mamma jobbade ju då jag, pappa och bröderna var hos henne. Så vi ska äta gott och bara umgås. TREVLIGT. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0